torsdag, oktober 21, 2010

OH MY GOD I CAN'T BELIVE I'VE NEVER BEEN THIS FAR AWAY FROM HOME

Om någon hittar Kaiser Chiefs – Employment (Ecopac) så kan väl du typ köpa den till mig? För MMMMH fyfasiken! Om det är något som är bra så är det dom asso. Dom och spiderman. :3

På tal om Spiderman så är det 22 imorgon! Och då ska jag åka till världens bästa och sånt gott. Vi ska se på American History X. Jag längtar tills efter att jag sett den, så att jag kan fråga en på skolan vad för blooper i slutet det var hon pratade om. Det är jag väldigt nyfiken på asso! I början sa hon i alla fall att en mick ska speglas någonstans.

Men a, Strömstad imorgon och det blir bäst! :d För de inga som undrar så har vi faktiskt varit tillsammans i 17 månader. Så om en månad blir det ett och ett halvt år! Det ni, kära vänner!

Det finns en som jag är kompis med på fb som nästan varje vecka "älskar" någon ny. Undrar om han ens byter kalsonger så ofta, om man säger.

På tal om ingenting alls så vill jag färga mitt hår ginger. För det är snyggt. Så det så. Oranget hår är snyggt. Inget annat. Fast jag tror jag väntar ett bra tag med det, för nu har jag kämpat med att få håret brunt igen hehehe. Men ginger ska jag bli, så är det bara!

Annat som jag grejjar med vad gäller mitt utseende så kan jag säga att jag för en vecka sedan påbörjade "Operation töja örat 6mm". Jag var på en tatuerar&piercing-studio och kollade priser på töjsmycken. Låt oss säga det att ett tips jag fick om att töja med stickor var lite billigare. Så stickor får det bli. Jag har nu 1mm ungefär. Om en vecka till så blir det 2, tänkte jag.

Till sist vill jag påminna om min mobilblogg. Den är kul.

HEJDÅ MINA KÄRA VÄNNER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar