tisdag, oktober 19, 2010

EN JÄLA MASSA TJÖT

Hejhejhallo.

Jag är trött och jag har läxor. Inte en bra kombination kan jag väl säga. Ickeicke.

Mina händer är torra också. Inte heller bra. Ickeicke.

Till helgen ska jag till strömstad och på lördag ska jag till koster. Men farmor säger åt mig att ta en båt som går kvart över tolv, men det är ju inte bra. Ickeicke.

Nä atteeeh, det är en hel del jag inte är nöjd med, vad gäller tillvaron. Jobbig powepoint ska v ara klar tills imorgon och vad jag vet så kommer nog ingen vara klar i tid. Dumma Peter som gett oss för lite tid. Sen nästa vecka ska vi ha prov på nått. En jävla massa sidor ska vara lästa tills dess. USCH!

HEJDÅ LOVERZZZ

Jag har så lite att skriva om. Det finns inget annat speciellt som händer nu. Inget spännande alls. Och det är ju tråkigt.

På fredag är det den 22:a, vilket betyder att jag och spindelmannen har varit tillsammans i ett år och sju månader. Det är ju skoj och sånt. Fnizz.

Blö, nu får jag göra lite powerpoint/impress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar