fredag, oktober 22, 2010

JAG. ÄR. STÖRD. STÖRD. FÖRSTÖRD.

Jag har så jäkla tråkigt. Jag hatar fredagar. Tre timmar medieproduktion och sedan fyra timmar datorkunskap. Hur fasiken tänkte de som la schemat? "Nu ska vi ge dem så jobbigt schema som möjligt". Nä fyfan. Faktiskt så har jag funderat på att byta till Sinclair ändå. Det verkar bättre på något sätt. Fast jag vet inte. Det är säkert för sent nu, och att börja om media från början om ett år känns onödigt som tusan. Men....jag kanske ska prata med administratorn ändå. Det finns säkert inte ens plats.. Om man bara kunde få roligare uppgifter. Enklare också. Att göra en presentation som ska vara å 40 minuter är inget jag orkar göra. Som att lärarna skriver ett manus när de ska hålla en lektion då.

Nä fyfan vad jag är trött på skola. Ett sabbatsår skulle sitta fint.

Kan inte klockan vara typ halv sex då, så jag kan få vara hos Oscar och ha det kos. ): ):

Dumma mig som är inte glad på 22 :(

Ajaaa...

HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar