måndag, oktober 18, 2010

I SKOLAN EFTER SKOLAN

Hejhoj kära vänner. Eller kära.....pfft. :3

Jag sitter i skolan nu, fast att vi har slutat. Bussen går inte förens fyra över halv ändå, så jag har lite mer än 10 minuter att vänta.

Skoldagen har varit seg. Jag är trött och sånt, som alltid. Heheh somnade på en rast förut. Det var riktigt skönt. Nu till eftermiddagen ska jag göra något VÄLDIGT kul......läxa! :D A atteeeeeeeh, jag har mycket att göra idag och imorgon och onsdag kväll. Kul. Men det vill inte ni läsa om, mina älsklingar :3


Hahhaha, när fan ska ni skicka pengar till mig som ni jävlar gör till Kissen? Varför ska det katten få alla era pengar, och inte jag? Skärpning hörrni!!

öööhm....jag fick en kommentar från "jag", kul där att det finns en sådan blogg, för jag antar att det inte är riktiga ägaren som kikar min blogg (?). För om det skulle vara så, så betyder ju det att jag är kändis! Fast....det förstås...det vet både ni och jag att jag är.

Eeehm...jag är törstig, så nu ska jag gå och ta mig ett glas vatten.

HEJDÅ LOVERS (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar