torsdag, juni 10, 2010

Who The F*ck Are Arctic Monkeys?

Shit vad cool "Who the f*ck are arctic monkeys" är. Svängig och cool ja. Precis som Arctic Monkeys ska va. Mmh vad de är bäst.

Jag har packat ner i princip hela min garderob, hoppade över saker som jag inte använder särskilt ofta. Väntar på att lite mer kläder ska torka, så jag kan bli klar med kläd-packningen. Det går nog fort. Imorgon är väl allt torrt.

Just nu sitter jag och skriver ner andra saker, förutom kläder, som jag ska packa. Hittills jag jag kommit fram till neccesär (eller hur man nu stavar det), springskor (men bara om jag får träningskläder, för det har jag inga alls ): och så böcker. Jag sla läsa ut Den försvunna symbolen av Dan Brown, Desperation av Stephen King och David Copperfield av Charles Dickens. Om jag ska läsa eller?! Mihiw.

Det är sjukt att jag slutar nian imorgon. Tänk att jag aldrig mer kommer gå i 9 gul. Fyf*n vilken bra klass det var. Jag kommer verkligen sakna allt kul vi gjort. Vi gjorde handavtryck på väggen vid våra skåp, hihi. Vi är så söta så!

Idag hade vi typ städdag, men vi städade inte så mycket. Philip kom och hälsade på. Jag sa väl inte så värst mycket till honom, men det var kul ändå. Vi och nåra till åt pizza. Shit vilken tid det tog att göra dem, men oj vad gott. (gay) Huhu, han ville äga Elisabet och säga att han har bra betyg nu, men hon var inte där. Hon kom tillbaka precis när han hade gått, höhö.


Nu ska jag väl fortsätta planera min packning, hänga tvätt och sedan se på That '70s Show, för det är bäst.

HEJDÅ BITCHES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar