tisdag, juni 08, 2010

KLÄDER I MÄNGDER


Haha, fin bild. Jag borde väl egentligen ta bilder med klänningarna på, men det orkar jag inte. För faktiskt så är min blogg ingen modeblogg, det är en.....en blogg. hihi. Idag var jag på Torp med pappa, Rickard och Ros-Marie. Det var mycket trevligt, kan jag ju säga. Det är aldrig fel att få kläder. Speciellt inte fina kläder!! Jag älskar båda klänningarna. De är så mmmmh! Den svarta ska jag ha på niornas fest imorgon. Det kommer vara bränn heta brudar där, som en vän till mig sa.

Förresten så har jag klippt mig också! Fyfan vad glad jag är att jag inte behövde klippa så mycket som jag trodde att jag skulle. För jag vill egentligen ha låååååångt hår. Det är fint japp japopapapap. Jag köpte (läs: fick) en grej för håret som ska göra det lite lockigare, det älskar vi.

Nu ska jag JÄVLAR JA, DOKTOR GLAS! Den måste jag läsa ut innan jag slutar skolan, den har jag ju lånat av skolan. Aja, den är asbra och mycket lättläst. Fan att jag läste baksidan för det förstörde hela boken. Så, om någon tänker läsa den, så vad ni än gör, LÄS INTE PÅ BAKSIDAN! hihi



HEJDÅ LOVERS (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar