lördag, juni 12, 2010

SOMMARLOV

Wihu. Igår var avslutningen. Som jag redan innan trodde, så grät jag inte. Fast jag önskar att jag gjorde det, jag kände mig så ond som skrattade åt alla som grät. Ojojoj vad jag kommer sakna 9 gul asså! Shit vilken grym klass. (L)

Just exakt nu ligger jag i Oscars säng. Ska snart hem och koka nudlar. Amanda gjorde mig sugen på det igår när hon åt det höhö.

Jag måste meddela för de som har hört om bullen, att den började mögla lite igen, men att det har gått över. För de som inte vet om bullen, och är smarta nog att förstå när jag säger det att, det är bra nu.

Så, nu har jag fått fram vad jag ville få sagt. (:

Nej, juste. Jag håller på att fixa om bloggen igen. Planen är att göra en egen bakgrund och en ny header. Så det kommer nån dag när jag får låna Oscars dator.

Nu ska Oscar på fest (hahatönt:) och jag ska hem till nudlarna.





HEJDÅ LOVERS (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar