fredag, april 23, 2010

HEYHEY

Nu har jag nästan packat klart. Asså om man räknar tiden då jag bara packat, och inte räknar med då jag lekt med min dator, så har det väl tagit en kvart. Liksom hur svårt kan det vara? Shit elle.. Nu är det bara typ kamera+laddare, pengar, godis och något att äta på tåget som gäller. För de ovetande kan jag säga det att imorgon bär det av till Stockholm! Skitsköj skare bli! Faktiskt så har jag aldrig varit där tidigare, så aningen spänd är jag minsann.

Snart, om en timma ungefär, ska jag åka till Maxi tillsammans med Simon, Karro och Anna. Shit vad godis vi ska köpa elle! Gott liksom jao.

Oj, det haglar. Nä nu slutade det. Typ. Nu kom det mer igen.
Om jag skulle börja presentera väder, skulle ni då vilja kolla på det då? Lagom spännande liksom.

Nu pratar jag med oscar och han är bäst. <3








HEJDÅ, vi ses på måndag. :d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar