onsdag, april 21, 2010

EN SÅNDÄR TESTGREJ

1. Har du ett par blåa string? - Neip
2. Vem var den senaste du pussade? – Oscar :3
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Massor typ, orkar inte räkna..
4. Gillar du nån nu? - SHIT JA
5. Vad gjorde du inatt? – Sov

6. Och i förrgår natt? – Sov
7. Vad gör du innan du ska sova? - Smsar godnatt :3
8. Kan du prata med din mamma om allt? - Nästan typ
9. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - huhu a :3
10. Stövlar eller gymnastikskor? - gympaskor yeah

11. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans
12. Hemstad? - Trollhättan ):
13. Hårfärg? - Brownie
14. Har du nånsin varit kär? - Jag ÄR kär :d
15. Tror du på kärlek? - i do

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – yeye...
17. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? vene, kanske? nä...
18. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Uh nä.
19. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom?- yep
20. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nep

21. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Alltid, alla älskar mig i smyg. (:
22. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - A typ. :3
23. Kärlek eller pengar? - lovelovelovegihi
24. Vin eller öl? - Vin tror jag, jag vet inte på riktigt
25. Dag eller natt? - Natt

26. One night stand eller förhållande? - Förhållande
27. Tv eller internet? - Internet
28. Pepsi eller cola? – Cocacolayeah
29. Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Hemmakväll yeah :3
30. Färgfoto eller svartvita? - Något däremellan

31. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
32. Bilddagboken eller myspace? - Bilddagboken yeah
33. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? -Jag smiter inte (:
34. Har du nånsin viljat ta livet av någon? – Shit ja, ojojoj
35. Har du nånsin gjort något du ångrar? – klart

36. Har du hoppat bungy jump? – Nä, men jag ville ett tag huhu
37. Har du nånsin gjort slut? – i have
38. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nä, men jag skulle vilja! :d
39. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? – aop
40. Har du nånsin gått på bio ensam? - niet

41. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Nä, men att här suger jaja
42. Saknar du någon just nu? – Som apan ):
43. Är du glad? - Jag är ganska neutral
44. Är du fundersam? – Näh
45. Är du uttråkad? - något

46. Är du tysk? - Nä, men min mormor bor där :d
47. Är du italienare? - Ne
48. Är du fransk? - Ne
49. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Neip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar