tisdag, april 27, 2010

OJ SHIT

Det var meningen att jag skulle börja med NO-uppstasen nu när jag satte mig vid datorn. Men eftersom jag inte varit hemma under helgen tog det lite längre tid att uppdatera sig än vanligt. Jag tror att nu söker jag i alla fall lite fakta om Geotermisk energi, så kan jag läsa och göra en liten tankekarta. Tankekartor är skitbra. Man får med allt man vill och man får in det på ett bra sätt, utan att behöva skriva 50 sidor.

Jag ska försöka ha klar all fakta imorgon så att jag kan skriva klart på måndag och tisdag, och kanske onsdag om det behövs (alltså nästa vecka). För den ska väl in på onsdag.....? Om inte får maria skylla sig själv. Eller nått. huhu.


Ja-a, i helgen var jag som sagt inte hemma. Jag var i stockholm, YEAH! Det är verkligen en jättefin stad och jag blev riktigt sugen på att en dag få bo där. Hur det nu blir med det får vi väl se, eheh. Tyvärr kunde jag inte köpa så mycket, jag msåte köpa nytt fritidskort. Men jag fick i alla fall köpa en jättesöt liten handväska och en plånbok. Ni anar inte hur länge jag väntat på att hitta något billigt och bra. Jag köpte även en mascara som var på rea. True Natural Volume från Lumene blev det. Borsten är lite för stor och kladdar något, men resultatet blir ändå naturligt liksom. Me like. De mesta av pengarna gick på mat. Det är inte klokt vad mycket dyrare det var där. Kul var det!


Just precis nu sitter jag och gör inget alls. Inget värt att nämna i alla fall.


En sak till! Arctic Monkeys har aldrig varit bättre. The Bad Thing, Dancing Shoes, Old Yellow Bricks och I Bet That You Look Good On The Dancefloor är de absolut bästa! Mmmmmmmh <3






HERRÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar