fredag, januari 08, 2010

Första skoldagen

Den var helt okej faktiskt. Jag var bara helt supertrött, men det får gå. Matten var seg, trots att den var rätt snabb. So-Sv gick superfort. Mest genomgång på vad vi ska göra under terminen. Gympan var kul. Karro hade kommit på en kul sport/lek (?).
Efter skolan följde jag med Rasmur, Erik, Emil, Alexander H, Alexander W och Elin till Alberto och åt pizza. Jag fick en fjärdedel av Rasmus och en av Erik. Dessutom fick jag en fanta av Rasmus och tjugo kronor av Erik.
Jag kan inte annat än att tagga dessa små herrar så hjärtligt. Det gjorde mig mycket glad.
Nu ska jag väl snart ta på mig ytterkläder och gå till Anna. Vi ska nog spela något spel och ha det trevligt. Det blir toppen! :d

Förresten så är det verkligen askallt ute! NOT COOL! Eller jo...det är det ju. (AHAHHAHAHAHAHA)


A, herrå rå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar