torsdag, januari 07, 2010

Bara för att jag verkar så depp hela tiden, tänker jag skriva ett glatt inlägg om mat.

Jag älskar mat. Speciellt pasta. Just nu är jag väldigt sugen på såndär spagetti som är lite bredare och plattare än vanligt. MMMMMHHH!!!!
Annan mat jag älskar är pizza (i lagom mängd), hamburgare, lax (grillad).



Jag kom precis på en nödvändig sak jag vill ha: nämligen en kokbok där man klistrar in egna recept. Det vore toppen.


Huhuhu, jag byter samtalsämne. Just nu pratar jag med min blötfis, Oscar. HEJ OSCAR! Vi säger inte så mycket, men det är kul ändå. :)


oh, juste skola imorgon. Det blir nog bra. Om jag inte minns fel så ska väl karro hålla i gympalektionen? :o :)



JUSTE! Oscar, du är världens bästa pojkvän och faktiskt så älskar jag dig mer än mest och faktiskt så tänker jag alltid göra det och faktiskt så är jag kär i dig som en flodhäst och faktiskt så HEJ. :d


huhuhu, I(L)Randomtalking

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar