lördag, januari 09, 2010

Idag har varit en rätt så bra dag. :d

Jag vaknade, läste i typ en eller två timmar (shitasså). Sedan kokade jag spagetti till frukost. :d

Efter det gick jag väl och tog på mig kläder, för jag och Anna skulle ut och leka i snön. DET ÄR AWESOME! :d

Vi hittade Arnold Svartnegers rumpa, eller om det var hans huvud, öra eller hela kroppen. Vi hittade även hans pillefjonk. I och för sig var det inte riktiga kroppsdelar, utan stora snögrejer. Sedan gick vi hem till Anna, där hennes pappa frågade om vi ville ha fika. Det ville vi ju såklart. Shitabilla vad gott det var. Jag älskar fika. Jag lever för fika. Omnom.. A, vi lekte en stund till efter fikat. Trevligttrevligt.

Jag kom hem, städade spisen, stekte potatis, åt, startade tvättmaskinen och damsög köket, tvättstugan och hallen. Om drygt en kvart ska jag hänga upp tvätten. Jag är en duktig flicka som sliltit hårt för sin lön. Synd att jag inte får någon lön bara, för det är jag värd. huhuhu

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Det blir nog läsa. Shitabilla vad jag läser mycket. :d


HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar