fredag, oktober 28, 2011

Jag skall sluta skriva såhär i bloggen, lovar!

Sitter inne på brors rum, internet vill inte fungera på min dator.

Jag är lite putt (haha, kult ord).
Vi glider bara isär mer.
Tråkigt.
Tråkigt att jag skriver det här också, men det är väl skitsam.
Egentligen...
En fråga då...
Varför skall jag ägna energi till att försöka lösa något, när man ändå inte får respons?
Känns bara dumt.
Bollen är inte längre hos mig.
Så är det bara!
En annan fråga då...
När den står där då, ensam, skall jag acceptera att vara andra-hands-valet?
Det tycker i alla fall inte jag, och jag är säker på att jag inte är ensam.
Antingen får det vara som det är, eller så får man börja jobba på det.
Det är ju inte som att det är särskilt svårt, bara man bryr sig tillräckligt.
Fast det kanske man inte gör.
Jag vet snart inte längre hur värt det är..

Förlååååååt, jag vet att jag inte skall skriva sånt här deprimerande och jobbigt här.
Men någonstans måste jag få ur mig det.
Och min blogg är lite som en dagbok typ, fast mindre privat (haah).

Det värsta som har hänt när jag skrivit här, är att folk jag skrivit om kommer till mig och klagar.
Det har till och med hänt att jag varit tvungen att ta bort det.
Kan folk inte ta kritik eller?
När jag inte ens skriver ut ett namn liksom.
Det är inte många som vet vilka mina inlägg handlar om liksom.
Bara de som vet om situationen, och det är verkligen inte många.
En sisådär tre kanske, fem på sin höjd.

Men gud, så fortsätter jag!

Jaja...
Igår var vi i fotogruppen ute på Ramsvik och fotade!
Det var jättefint där.
Trots att jag ramlade och mitt ben svullnade upp som en fotboll (varför överdriva liksom) så var det jättevärt det!
Jag tänkte ladda upp några utav de foton jag tog någon dag kanske.
Vill redigera dem först bara.
Det var allt för mig.
A jo att någon läste allt....
Haah.


I LOOOOVE UUU mina 17 besökare!
haaaadeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar