lördag, oktober 29, 2011

Det går bra nu!

Jag har bestämt mig för att jag visst ska fortsätta.
Det är faktiskt så att du, min vän, är änna amen duvet....bäst oså.
Hehehh

Ikväll blir det chill hos A eller S.
Vi vet inte vart vi skall vara än bara.
Eller tanken är väl S, men då kan vi inte sova över.
Visserligen tror inte jag att jag vill det, mår änna lite sisådär.
Är förkyld och har ont i huvudet.
Blööp.

Var på vårdcentralen i går.
De vill ha in massa prover och sånt.
Meeen såklart så skiter det sig för faktiskt så måste jag till Strömstad på ett ungefär nu.
Eller måste inte, men jag vill.
Prover kan de få nästa vecka, för helvete.
Jag bestämmer.
Det är faktiskt jag som är sjuk.
Hööh.

Nu skall jag nog ta mig ett hääärligt bubbelbad.
Tycker jag att jag förtjänar nu, efter allt slit idag!
(Jag har bara sett en film och vilat, hööh)

Haaaaaaaadeeee mina 17 älsklingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar