onsdag, september 28, 2011

Och så ska jag...

Tje hela tiden ju.
Skäms!
Slutar fem i tre, men kan inte göra något förrän klockan är fyra pga bajsfritidskort...
Härligt.
Eller a, ne.

Jag håller på med en jättefin idé till ett cdfodral.
Synd att jag tröttnade på att göra det.
Undra om jag har ADHD ändå.
Borde nog kolla upp det.
Seriöst.

Och så ska jag kolla upp mina inneboende i näsan.
Om Miranda.
Och så ska jag kolla lite blodtryck och blodvärde och sånt trevligt.
Och så ska jag kolla upp mina allergier.
Och så ska jag skaffa mig en APU-plats.
Och så ska jag övertala pappa att låta mig använda MINA pengar för att kunna resa till Irland igen.
880 kronor för 6 dagar är ju ingenting, om man jämför med vad det brukar kosta.
Det är ju förtusan mindre än vad bara min flygbiljett kostade förr gången, och nu har jag ändå räknat in både flygbiljett och boende.
Dumma pappa, det är mina pengar som jag tjänat själv.
Jag bestämmer.
:(


Hejråå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar