torsdag, september 29, 2011

Att du inte skäms, rektor!


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Haha, hatar det uttrycket, så fult är det.
Aja.
Vi har i ett år nu klagat på skolmaten, utan resultat.
Rektorn är för lat för att ringa några snabba samtal, helt enkelt.
Idag gick jag och några (jag vet inte om jag får nämna era namn, så jag skiter i det) in och satte oss på N3.
Vi satt där och pratade en stund.
Det var många som kom och gick ifrån ett speciellt håll i byggnaden, sådana som vi kände igen alltså.
En av dem var rektorn.
Jag blev nyfiken på vad det var där borta dit alla gick, så vi gick dit och kollade.
En restaurang var det.
Vem sitter där och äter då?
Rektorn så klart.
Klart som FAN han inte bryr sig om att fixa bättre skolmat till eleverna när han själv är mätt.
En elev sa att rektorn skulle dit för att diskutera priser, så att vi elever kunde äta där.
Men han diskuterar väl fan inte med maten eller?
Han satt ju själv.
Åh, man blir så trött på oprofessionellt arbete...
Så nu du, rektorjävel, fixa maten åt oss!
För helvete!



Haaadeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar