onsdag, januari 05, 2011

Socialskada

Jag är lite skadad. Fast jag kan tycka att det är en bra skada.

Jag är hemma i thn igen. Uscha. Vemodigt som tusan. Det känns onödigt. Jag kunde ju ha stannat kvar hos min fis i fyra dagar till. Vad ska jag hem och göra lix? Det enda är väl att leka med Stina och Anna. Men gudanemej vad de båda ska ha saker för sig. Annapytten firar sin mor ikväll. På fredag ska Stina iväg och kolla på tapeter (ÅH STINA!!!!! LOL PÅ DIG!) och sen på lördag skulle hon till sin syster. Sååå.....a....jag vill tillbaka oså.

Det är förresten det som är min skada. Jag är inte bra på att vara själv. Dessutom tar jag lätt åt mig om någon säger att den ska göra annat. Stina borde skämmas. SKÄMS STINA, SKÄMS! Ahaha, jag bara driver. Delvis. Såklart. Hahaha. Aja.

Och en till sak, det är nästan alltid jag som frågar andra om de vill leka med mig. Är jag ensam då? Lite kanske. Till och med när jag ska träffa OzZzzzy så är det i princip alltid jag som frågar när och vart och sånt. Ensam chey söker kompisar. Lol.


Nu ska jag i alla fall äta. Ensam.

Hahah


HEJDÅ SUCKERZ! NI ÄR SÅ JÄLA MOBBADE! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar