tisdag, januari 04, 2011

Nu så, nu är listan gjord

Jag och Stina har gjort fetinglistan på filmer vi ska se innan 2011 är slut. Ojoj vad med filmer vi ska se! Komme bli awesome. Vi ska börja med Scream-filmerna på torsdag, om jag nu lyckas få tag på dem (lagligt såklart lololol). Annars får vi hyra någe annat och se på IT. Åh så fint.

Jag fick sms av lilla Anna idag. Hon är tillbaka till Sverige igen. Synd att jag inte kan svara än. Jag har iaf köpt 100kr till mobilen, ska bara föra över dem någon gång. Imorgon antagligen. Kul.

Jaaaaaa.......Jesper, Hannes och Jonathan är här hos Oscar. Fast det verkar som att Oscarfisen vill att de ska gå sin väg. Han verkar tje oså. Jag tror Jonathan har somnat också. Gulligt.

Hannes rapade. Dumma unge. Han ser rolig ut.


HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar