onsdag, januari 26, 2011

Snuuuuuur

Hej kära vänner och sånt. Jag har något viktigt att meddela. Nämligen det att jag har tre kilogram snor i näsan. Det är synd att min bror antagligen inte läser min blogg, för han hade blivit äcklad.

En sak jag tänkt på sen ett tag sedan tillbaka är uttrycket "snorhalt". Tänk så äckligt om man halkar i snoret och ramlar. Ysch! Föreställl hur snoret omfamnar dig i landningen och hur det sitter kvar på dig när du försöker resa dig. Då, när du väl försöker komma upp, ramlar du igen. För snoret är snorhalt. A, ser du det framför dig? Varsågod, jag bjuder på den spyan. :)

Jag var inte med på gymnastiken idag, för jag är sjuker i halsen. Då skall man ikke träna. Nejp. Istället satt jag i datorsalen och skrev på en uppgift, så jag var ju i alla fall inte helt göralös och lat. Nä, lat är jag väl ändå inte. Struntprat.

Jag är på bushumör. Synd att de i skolan nog vill klubba ihjäl mig om jag skuttar omkring som en annan tjomme. Tjomme, vilket jävla ord.

YEYEYEYYE Nu ska jag leta reda på min älskling Stina-Linnea. Hon har precis duschat efter gymnastiken. Mmmmh, det är så jag vill ha henne. Ren. LOL på er som trodde jag skulle skriva våt. Era snuskisar. Stina har en tendens att bada i lera. Då blir hon smutsig. Eh...wat..


AJA HEJ DÅ ÄLSKLINGAR (L)

Vill ni ha en bild?

Okej, väntarå. Hoppas den får plats..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar