måndag, januari 24, 2011

Assoo....a...hej

Det är konstigt hur jag mår just nu. Jag känner mig sur, grinig och lite förkyld. Huvudvärken bultar en aning.

Det finns en person som inte gör mycket annat än hänger på en annan person. Let's call them person1 och person2, lol. Person1 verkar vara ensammare än vad denne säger. Person2 är bäst. Jag tycker att person1 ska hitta en annan kompis. Eller i alla fall ibland.

Jag skulle behöva äta ton med mat och sova i minst en månad. Det är något med Oscars stuga som gör att varje gång jag vaknar så känner jag mig nästan sjuk. Eller har ont i halsen i alla fall. A.

ÅH DET JÄVLA SKRATTET.... E-he-he-he. Asså på riktigt. Som en jävla mås...åh....tje..

Jaja, moan....complain...a....stavas det så? Complain? Det ser rätt ut...Yeye.


HEJDÅ LOVERZzzZZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar