onsdag, september 15, 2010

KULKUL

Är det inte bara helt otroligt grymt när skoldagen börjar ta slut och man tänker "va redan?". Så har det varit typ varje dag nu. Asgrymt! Veckorna bara suuusar förbi!

Haha, en lärare på skolan hade hittat in hit till min blogg. Det tyckte jag var kul som attan. :d Fortfarande synd att det inte riktigt funkar att se hur många specifika besökare jag har...får kika vidare på hur man gör det alltså.

Öhm, jag tror jag börjar bli sugen på massa ascool musik. Antagligen är det bara en kort fas, så brukar det vara. Aldrig att jag skulle sluta lyssna på världens bästa kent, franz ferdinand och/eller arctic monkeys, för de är så mmh att det går fan änte. Jag skäms lite över att jag inte gillar muse lika mycket längre, fast det antar jag kommer tillbaka. MUSIK ÄR MITT LIV, ellervadsägerduannalol. Nä, men musik är....haha...det är bra.


ahahahahahaha jag är ju för fan helt jävla asgrym!








ööööööööööööööööööööh....




hahha....


äh...


HERRÅ

2 kommentarer: