måndag, september 20, 2010

HEJOCHSÅNT

Jaoaooa, hej m a. Helgen var fiiin. Igår när Oscar skulle hem så följde jag hela vägen till stan (naw). Sen när jag skulle hem med 61 blev det trubbel. Det kom en buss vid resecentrum som det stod 61 på, jag gick på och allt var bäst...tills vi hade passerat drottningtorget och jag märkte att det var 65 jag satt på. Alltså bussen som inte går igenom björndalen. Jag fick panik och gick av så fort som möjligt och började rusa mot första hållplats som jag visste att 61 skulle köra förbi. ....meeen såklart skulle jag se den komma innan jag var framme på plats. Jag blev rädd för att vara tvungen att gå i mörkret hela vägen (är sjuuuukt mörkrädd, sover med nattlampa och sånt), så jag vinkade till bussen, bussgubben vinkade tillbaka och lät mig gå på, fast att vi inte ens var på en hållplats. DET gjorde mig riktigt glad den kvällen. :d

Nu sitter jag och väntar på att flera avsnitt av Death Note ska buffra färdigt. Jag är smart flicka och buffrar många avsnitt samtidigt, så att jag kan kika på värsta bästa animen även när internet stängts ner. För a, jag har internettid mellan sex och halv tio. M a.

Nu, mina kära LOVERZZ ska jag bege mig till skethuset. (lol)

Förresten "lol" ser ut som en gubbe som sträcker på armarna.


Och juste, jag har börjat kika på /b/ igen (m kul för de som inte vet vad det är) och tänkte att....ska man ta och börja med dagens bild igen? Eller typ varannan dag-bildlol? A, kommentera om saken om ni orkar, annars skiter jag i det. (:

HEJDÅ LÖVERS

1 kommentar:

  1. Haaah!







    Jävlar anamma vad coolt det vore med en bild varannan dag.

    SvaraRadera