onsdag, augusti 25, 2010

WAT

DAMN RIGHT, I'M HOT! ;)

Hej och goddag. Jag gör inte något särskilt alls. Sitter och käkar lite choklad. Igen. Ja, jag är sockerberoende and i like it! Franz Ferdinand dunkar i högtalarna och jag känner mig ovanligt glad faktiskt. Jag skulle vilja röra på mig. Alltså, bara skutta omkring till massa glad musik. Oj oj oj vad det hade varit kul!

Jag längtar som en fis till fredag! Då ska jag till min Oscar och vi ska se på Hellraiser hela natten. Åh, så kos det ska bli!

JA! Jag hittade låtar med älsklingsfranz:
- Franz Ferdinand – Better In Hoboken (Jaquline fast akustisk)
- Franz Ferdinand – Forty Feet (40' väldigt kul!)
- Franz Ferdinand – Call Me (live, men jävligt bra ändå!)

Jag gjorde en spellista. Det blir enklare så, Franz Ferdinand. There you go! :d


HEJDÅÅ

1 kommentar:

  1. Franz Ferdinand tills 2006 äger. efter det så tycker jag att låtarna är väldigt disappointing...

    SvaraRadera