tisdag, augusti 31, 2010

GOSH

Uff ja, trött är jag. Som vanligt alltså. Jag vill inte prata om skolan, för det gjorde jag tillräckligt i nian. Så därför har jag inget att skriva om. , för ensam är jag. Hemma alltså. Rickard är ju här men det räknas inte. Det var tänkt att oscar skulle hälsa på, men han hade visst andra planer. Såååå nä. Ej.

Jag har ju godis i alla fall! Det piggar ju upp en del. Jaao.





hahahhahha, shit vad tråkigt jag har.

! Nu ska jag fan skriva allt jag kommer på. Fast med censur. Eheheh.


Det finns en tjej. Hon heter inget (lol jo). Hon tycker att hon är grym på alla sätt, och hon tror att alla tycker om henne (vad det verkar som iaf). En sak hon inte vet är att jag lolar åt henne. I huvudet förstås, annars går det ju inte.

En annan tjej då. Som jag känner något bra ändå. Eller egentligen inte nog. Henne klarar jag bara att umgås med under en längre period om jag får i mig socker. Och när jag får i mig socker, hatar hon på mig. Vi borde nog inte umgås så mycket. Nog.

En annan tjej då. Hon är världens bästa kompis. När hon inte är trött, då är hon sur och rätt långsam. Då blir jag irriterad. Och långsam. Då är det lätt att inte förstå varandra. Så har det blivit massor med gånger. Men jag tror på att inte umgås varje dag, för nu när vi inte gjort det så är allt bäst igen. HEJBÄST! Det är nog bara denna tjejen som vet vem hon är, eller hur man ska säga. Om du vet att det är du jag menar så smsa mig eller msn eller något. Det hade varit kul. Vi borde testa en sak också, för om det funkar hade det varit GRYMT!! Och jag vill säga tack för att du är så snel mot stackars lilla mig.

Hm...finns det något mer jag har att erkänna om någon?

Ja! Jo det är så att det finns en pojke. 18 ska han fylla om några månader. Han är faktiskt världens bästa. Och SHIT vad han är söt då! Ojojoj... Tänk vad fel allt hade varit utan denna grabb. Synd att det har gått så snett så många gånger mellan oss o så. Men bäst som vi är när vi jobbar ihopa så klarar vi oss igenom allt, det ni! Synd att denna filur inte är här idag. Det hade varit så gott att få somna in i världens bästa armar. Ja, gud så gott! Men på fredag har jag bestämt att jag ska åka till min världens bästa. Det ska bli supergott. Stackars ni som bor i samma håla som honom, för ni ska inte få träffa mig då. Neip. För jag vill inte nu. Neip. Haha, förlåt o så. Lol.

Ja, jag är nog klar nu. eller vänta.... FRANZ FERDINAND (L)(L)(L)


så....klar...



HERRÅÅ

1 kommentar:

  1. Jag vet en du känner.
    Hon är jäävligt långsam och trög i huvudet. Hon kan vara ganska så dryg ibland också. Och jobbig helt allmänt. Varför är du kompis med henne? Helt allvarligt?! Fytusan!

    SvaraRadera