torsdag, augusti 05, 2010

FYRA DAGAR KVAR

Det är helt sjukt vad tiden har gått! Nu är det bara fyra dagar kvar, om man räknar med idag. Som jag ska jobba alltså.

Jag har en plan på att stanna kvar här på koster ett tag. Sedan åker jag hem över två nätter och lämnar lite grejer, sen åker jag tillbaka till koster och chillar yeah. Den 20:e ska vi åka till Sandefjord med Color Line. Vi som har jobbat ska det. För hallå Amanda, du skulle med va? :3 Det kommer ju bli så lagon kul när de andra sitter där med dricka och bara blir gladare och gladare så sitter jag där med en cola. Jag får typ.....äta alldeles för mycket socker. Då blir det ju typ samma effekt öhö.

Jag känner mig rätt trött asså. Mina ögon bara soooooova typ.

Oscar kom till mig inatt och värsta sov hos mig. Mycket mysigt faktiskt ja. Han är ledig idag, så när jag skulle upp var jag en latfis. fem i halv cyklade jag iväg olololol. Men det gick bra. Jag kom alldeles perfekt i tid.

Förresten så har Adrian varit i strömstad. Det var ascool. Första dagen han var där så var vi på liseberg. Askul var det. Jag vill gärna dit igen, men det får nog bli till nästa år.

Nu ska jag nog göra iordning lite pastavatten.


HA DET SÅ BRA (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar