måndag, juli 19, 2010

TRÖTT FIS ÄR JAG

Jag är trött jaaaaaa. Hej så här ligger det till:

- Jag är för tillfället hemma hos Oscar, annars är jag på koster och jobbar.
- Jag kom precis hem från en promenad med Amanda. Vi hade det mysigt ja-a då. :3
- I stugan är inte bara jag och Oscar, även Jonathan och Hannes (Oscars bror).
- Jag har värsta värken, det är skönt att datan värmer min mage.
- Jag saknar mina kära vänner i trollhättan. När jag och Stina-Linnea kommer hem ska vi alla leka, okej?
- Jonathan fes riktigt hårt. Ej okej. >:(
- Jag skulle behöva lite tamponger. VÄNTA JAG KANSKE HAR TVÅ TILL!!
- Jag orkar inte kolla om jag har det. Kollar sen. Om någon vill veta svaret kan jag smsa det till mobilbloggen.
- Det verkar som att vi (de) ska spela hela natten. Orkar jag det? Nä.
- :PPpPPpppPppPPpP
- Jag är slut på saker att skriva. Såååå.....aa.....

Haha, är slut på saker att skriva, lol.



HEJDÅ OCH GODNATT (L)

9 kommentarer:

  1. trollywood är inte det samma utan dig

    inte gammla anniepannie hellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    SvaraRadera
  2. Anniepannie, är inte gammal!
    She's as young as the day is wide!

    Och jag har ett förslag till vad vi kan leka "awesome tjej leker med en ännu awesomare tjej att awesome-tjejens matta är en skål med popcorn"

    I'm weird.

    (And also I'm a ninja)

    SvaraRadera
  3. Ninjlaturteles är ninjor.


    och sköldpaddor



    just sayin

    SvaraRadera
  4. don't act like you don't know what I'm talking about. I sure know what you have been up to..



    damn turtles

    SvaraRadera
  5. Well, I'm a ninja. I've been up to a whole lots of thing. On one day I watered the plants, visited "ground zero", came back and had breakfast, did a little kung fu, did a little dance, read Emelie's blog from beginning to end twenty seven times and went for a walk. Oh, and picked up my dinner rice in China before I went home and ate it. So whitch one of them did you know about?

    SvaraRadera
  6. I..I..I'm too amazed to answere that question


    I'm going to bokenose In like 10 min! Just wanted to say that and yeah.. You will all be missed. Even the ninja

    SvaraRadera
  7. This is what should you should write on your blog Mli.

    SvaraRadera