torsdag, juni 24, 2010

*TRUMMVIRVEL*

Nu ni, kära vänner, kommer det ni alla har väntat och längtat efter..... Nämligen lite bilder på mitt hår!




Oj, det blev visst bara en bild.....Datorn ville inte mer liksom. ):



Aja, Det är bara för er att gilla läget loh.


Hallå, idag har jag varit riktigt trött. Jag mådde riktigt illa idag när jag jobbade. Orkade knappt göra något alls.... Aja, jag fick betalt ändå liksom. Mamma ville ut och springa, men asso jag är alldeles för trött. Egentligen vill jag gå och lägga mig nu liksom. Men nä, shitsam ehehehhe.

Mamma har köpt aaaaasgoda tortillachips som jag bara äter upp. Shit allt jag gör om dagarna är att äta loh. Typ på jobbet går jag omkring om småäter av alla muffins och bullar, och hemma äter jag chips. Jag kommer bli smällfet. Gehehehhe gott.

Åh, jag önskar att jag hade smarta tankar att dela med mig av.. Men det smartaste jag tänkt på det senaste är vad Jehovas vittnen vittnar och vem Jehova är, eller att fundera över vad lårkaka egentligen är. Det låter ju som något man kan äta!

Blöblö, jag saknar Oscar som en fis. Han är bäst och jag känner mig som nykär igen. Synd att det är värsta havet emellan oss ju. Och synd att jag jobbar typ hela tiden. Meneeeeeh.....jag får ju gratis mat på jobbet...........

Wellwell......Jag ska se klart filmen (click, på 6:an) och sedan ska jag väl sova. Undra när Oscar lekt klart, han kanske kan ringa.


GODNAT SÖTFISAR (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar