måndag, juni 28, 2010

I BÄSTA FALL SÅ KAN JAG BIDRA MED EN KÄNSLA

Om två dagar kommer den. "En plats i solen" ska den heta. Jag har inte så höga förväntningar som jag hade inför "Röd". Singlarna som släppts är inte så bra. Inte än i vart fall. Iofs är kent musik som man lär sig att gilla, hur nörd man än är på dem. Som jag. Shit, utan kent skulle jag vara en depphöna alltid.

Om två dagar kommer jag kanske kunna köpa plansch på Rämjes. Hoppas den är snyggare än skivomslaget, för det var bara gay.

Oh, förresten så gick jag precis in på kent.nu och där såg jag att för 995 kan man få kents nya skiva och campingplats. SHIT LOH! Det är billigare än vanliga biljetten (1.195 kr) och dessutom får man skivan! Mamma sa att det är okej, BARA om någon vuxen är med. Sååå.....uuh, ni med coola föräldrar får gärna höra av er innan den 2:a Juli, för det är tills då erbjudandet gäller.

Blöblö, Pierre går runt och bara fiser. Det stinker äggmök. ):




AJA, HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar