torsdag, april 15, 2010

VILL JAG VERKLIGEN?

Jag börjar tveka på om jag verkligen vill gå på Ljud och bild här i trollhättan. Det är något som gör att det inte känns rätt. Det känns som att det kommer börja så många där som jag inte tror att jag kommer gilla alls. Fast som jag sa till någon annan, så är det inte någon anledning till att inte gå där. Och det skulle ju faktiskt vara mycket kul att fortsätta gå på samma skola som Stina, samtidigt som jag tror att jag vill gå på en skola där jag inte känner någon alls.

Svårt ju. Jag vill gå på båda skolorna.

Jag vill bo i Uddevalla men gå på LBS. Om jag skulle få det skulle allt lösa sig fint. Synd att jag antagligen inte får det. Jag tror inte ens att det är någon mening med att ta upp det med pappa. Men shitty pomfritty, det får lösa sig.




En annan sak jag börjat tänka på är hur jag långsamt glider ifrån den bästa kompis jag haft. Undra om denne (huhu som om inte typ alla vet vem) känner likadant. Jag tror det faktiskt. Det känns som att vi bara är med varandra bara för att vi alltid varit det. Och det känns som att vi prioriterar helt olika saker och har ganska skilda intressen. Jag föredrar att vara med kompisar framför min familj, men denjagsnackar om inte gör det. Liksom jag vill hellre se på film med en kompis än med familj. Men jag vet att det inte är ömsesidigt, och det gör mig rätt sur, dumt nog.

Men jaaa, det finns alltid någon som man glider ifrån liksom. Så yeeah. Det får bli som det blir helt enkelt........





NU till något gladare:





...













.............................






Nä, jag kom inte på något höhöhö. ELLER JO! Imorgon kommer min ozzy hit YEEHAAA :d







SÅ, hejdå.

1 kommentar: