onsdag, april 14, 2010

TRE SANNINGAR ALLA INTE VISSTE!

1. Jag är hur mörkrädd som helst. Det är inte klokt. På kvällen när man ska gå till Ozzys stuga finns det en kort bit utan lampor, där ökar jag alltid takten. När jag t.ex gått ner till undervåningen för att dricka, så springer jag upp och tar ett jättelångt skutt upp i sängen. Och jag sover alltid med lampa, om jag inte sover med andra i rummet.


2.Jag får ganska ofta ångestanfall. När de kommer mår jag hemskt dåligt, jag kan nästan inte andas. Oftast när jag är hemma, av någon anledning.


3. Jag är hemskt osäker på mig själv och otroligt blyg. Jag känner mig ful för det mesta. Jag är så osäker på vad jag ska säga när jag pratar med någon som jag anser vara häftigare än mig. Då säger jag ofta väldigt konstiga saker som inte alls passar in.





Inte så mycket vidare till sanningar, men så får det vara. Faktiskt så verkar inte så många läsa eller så ändå. Jag menar, vart tusan är mina älskade kommentarer egentligen? ): skäms på er!





Jag vet inte vad jag ska göra nu. Ozzy sover i ua så jag har inte så mycket att göra. Jag ringer nog mami en stund och sen går jag väl och lägger mig. (:






HEJSVEJS

2 kommentarer:

  1. du får en kommentar. Den är varken kul eller smickrande men.. den är iallafall något


    / COOOOMEEE ON U KNOW WHO

    SvaraRadera
  2. Karl jonathan domenic larssontorsdag 15 april 2010 kl. 21:55:00 CEST

    Du är YARG!!!!!!!!!!!!
    Så Power!!!

    SvaraRadera