tisdag, januari 12, 2010


Hejhopp. Jag är trött och stel i ryggen. För jag har faktiskt varit i staden och träffat babyhihi och Ivar den tuffa. Det var ett spännande äventyr. Nu har jag mitt fritidskort, laddat och klart. :d TACK OSCAR(L)

Lätt att jag ska betala hans. :)

När jag kom hem fick jag diska en kastrull och en stekpanna, dessutom har jag plockat ur diskmaskinen. Det måste också ha bidragit till mitt ryggont. Jag funderar på om jag kan lägga mig och vila en halvtimma, eller om det kommer göra så att jag inte kan somna. HÖMM..Nä, jag lägger mig. (:

OHGOD, I STILL MISS 3 dagar grace (google translate sa att det var en översättning). Synd att den bästa skivan inte finns på spotify och att låtarna på youtube har skitkass kvalité.. OHWELL






Oscar, jag älskar dig. :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar