onsdag, januari 13, 2010

Filip da badboy...

...sa EB att inlägget skulle heta. Mycket finnurligt av honom.

Ska jag säga vad jag gjort idag? Jag satt och tänkte på massa kul jag gjort, men nu kommer jag inte på något. JO! På 35 minuter, lunchrasten, hann jag och AL gå hem till henne och äta tre micrade mackor var. Det var bra. Ett tag i alla fall.

Nu sitter jag och skypar med EB, FI, JW och RS-O.


That's right, från och med nu SLUTAR jag skriva namn. Bara för att så många följer min blogg och mina awesome kompisar vill vara anonyma.


Huhuhu, som om. Att byta ut namn mot deras initialer har länge varit en dröm.


Ska jag berätta lite om mitt PMS?
Jag är otroligt chokladberoende för tillfället. Även andra sötsaker skulle behövas. Dessutom går jag från att nästan gråta till att skratta åt absolut ingenting. Det är grymt kul att vara liten flicka med PMS.
Jag vill bara säga som så att om någon skulle ha en slant över så skulle jag vara evigt tacksam, FILIP! NEJ, FUCK! FI*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar