måndag, oktober 05, 2009

Jag tror mina kanintofflor sprang och gömde mig

JAG ÄLSKAR MULAN! :o och GISSA VEM SOM PRECIS TYP LISTADE UT "reflection" (spegelbild hoho) på piano? JAGJAGJAG! hihiih, jag måste visa annapyttipanna nångång. :)



Öh..Vad har jag gjort idag? Legat i sängen och skakat, smågrinat och känt en enorm ångest. Fyfan vad jag är tje på skolan. Verkligen hatar den. Bara av att skriva om den nu känner jag paniken, rädslan för att inte få VG och kanske inte ens kunna komma in på det gymnasiet jag vill. Vilket det nu är.... Vad fan ska jag säga till bajslinda imorgon, när jag inte har det där jävla brevet att lämna in? Inte heller har jag skrivit om recensionen som försvann, inte ens lite. Och Religionsuppsatsen? Hur fan ska jag orka skriva en uppgift som hela mitt religionsbetyg hänger på, om jag inte ens orkar skriva ett fjuttigt litet äckligt brev? Jag är mes, dålig och otroligt trög.


Jag kan tillägga att jag saknar min mamma lite grand. För de som inte vet (typ alla) kan jag säga att hon är i England och kommer inte hem förrens i....Juli? Juni? A, nåt sånt. :<

Och så saknar jag Oscar, fast att jag ändå träffade honom igår. Jäla unge, kom hit forfan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar