söndag, oktober 04, 2009

Fyfan vad bra!

Åh, mitt fritidskort! DET ÄR ÅTERFUNNET! :d Det låg i min väska, höhö. Det hade lagt sig in i en bok och gömt sig. :<


Aja, alldeles precis nu skulle jag ta upp min bokrecension och skriva klart det sista, jag hade ju det enklaste kvar. Så kommer det upp massa konstiga rutor, jag fattade inget, försökte tyda och förstå. POFF! Så var allt förutom det allra första jag skrivit helt borta. VAD FAN SKA JAG GÖRA NU? Skriva om allt? Fuck no, inte tills imorgon. Och flyttar jag på den inlämningen måste jag även flytta på brevet. Om jag flyttar på brevet är det inte säkert att jag kommer hinna klart med Religionen, och då ryker mitt religionsbetyg. :<



Annars så var helgen helt super! Åh, Oscar. Fyfan vad jag är kär i dig. :3 Vi myste nog mest. Adrian var här och lekte med oss, och stina var med på ett hörn. Mycket kul hade vi. Ojälar vad godis vi åt. Mums. Jag vill ha längre helg. :<



Idag fyller papi 51, GRATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar