tisdag, oktober 11, 2011

Vart tog min vän vägen?

Jag har en kompis som jag älskar att umgås med.
Eller älskade.
Hon har verkligen ändrat sig.
En gång för några år sedan kunde vi prata om allt, nu pratar vi knappt alls.
Jag saknar henne verkligen.
Visst finns det saker med varandra som vi båda stör sig på, men egentligen är det småsaker.
I alla fall från min sida...

Jag tror att det är en av de flera orsakerna till att jag mår som jag mår just nu.
Det är antagligen en rätt stor anledning till att jag inte orkar gå till skolan.
Jag var där igår, bröt ihop flera gånger.
Jobbiga, svaga människa, skärp dig!

Jag får nog prata med henne.
Löser det sig inte, så gör det inte det.
Men man kan väl ändå hoppas?
Svar ja.

På tal om "svar ja". Percy är söt. Veiron med.


Dags att se igenom alla avsnitt igen eller?
Tror det asso.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar