fredag, oktober 07, 2011

Hej på en stund!

Ja, jag vet inte vad som hände.
Eller vad som händer snarare.
Jag har inte varit i skolan på tre dagar.
Riktigt skönt!

Jag är bara inte lika pepp på något längre, så istället för att skriva hundra depressiva inlägg, så får ni bara detta.
Haha...

Jag saknar paradisskolan.
Eller inte själva skolan, men hur vi var då.
Sexan liksom.
Världens bästa klass var vi.
Världens roligaste raster hade vi.

Sen kom fjärtumarna, även dem var skitroliga.
Tråkigt att inte så många i klassen verkar vilja ses igen.
Eller ingen orkar dra ihop något i alla fall..
Inte jag heller.
Jaja, vissa stöter jag ju på rätt som det är.
Kult!

Sen så verkar de jag umgås med ha så mycket annat för sig.
Och jag är en sådan som vill umgås med folk så fort jag bara kan typ.
Kan man inte tro, lol.
Värsta ursäkten jag fått var "jag orkar inte".
Jag älskar mina kompisar ibland.
Seriöst asso, ibland.

Det är väl mest det som gör mig så tje.
Tomheten.

Så, det var allt.
Sov gott, så hörs vi en bättre dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar