torsdag, oktober 20, 2011

Ett stycke mat, tack!

Ännu en gång sitter jag vid datorn utan att göra något.
Jag orkar bara inte göra något.
Det är inte för att jag är lat, men för att jag är riktigt skoltrött.
Jag tror jag valde fel alltså.
Media är inte så kul som jag trodde.
Sen så är skolan verkligen inte som jag trodde.
Jag trodde vi skulle få bättre mat (efterrätt på fredagar pratades det om till och med!).
Och så trodde jag att det skulle vara finare...
Ej.
Jobbigt.

Jaja....
Planerna för den 28:e löste sig enkelt.
Frågan är hur gärna jag vill gå.
Jag känner ju inte så många av de som skall dit alltså.
Bara några.

Inte konstigt att jag inte orkar göra något på tom mage!
Ååååh är så trött på denna maten här.
Vi fick pytt i panna...
HUR misslyckas man med pyttipanna?!
Den var supermegasalt och jätteäcklig.
Antagligen bara uppvärmd i micro.
Pff.

Jag går och dör nu en stund.
Av hunger alltså.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar