måndag, oktober 03, 2011

Dag 01: Presentera dig själv

Jag vet inte vad jag ska säga om mig.
Så istället gör jag en sådan där lista som alla gjorde på bilddagboken ni vet.
Det är okej va?
Bra.


Namn? Emelie Hag-wart
Född? 1994-02-24
Längd? 1,68 tror jag
Skostorlek? 36-37 ungefär hähähä
Piercingar? Töjningar i öronen (3mm i ena och snart 4mm i andra)
Tatueringar? Inga än, men de kommer!
Bor? Hemma med pappa och bror

Utbildning? Går Media på LBS
Jobb? Inget. Jag vet inte vart eller hur man ska söka riktigt. Skulle verkligen behöva ett dock!
Drömyrke? Jaaa... Vet inte exakt. Någon gång vill jag ha ett eget Café. Det var därför jag valde att gå media alltså.
Plats du vill resa till? ALLA PLATSER!
Favoritdrink? Saft
Favoritmat?
Tacopaj tror jag. Det är jääääävligt gott!
Favoritfilm? Mulan, Pocahontas...Nästan alla disney asso! Haha...

Läser just nu? Absolut ingenting. Inte ens läxor.... :(
Läser helst?
Allt som handlar om mig.
Tittar helst på?
 Roliga serier, Scrubs, That '70s Show osv..
Lyssnar på? Poprock och sånt tror jag det heter. Haha vet inte vad genren heter exakt. Vad jag INTE lyssnar på är schlager, dansband, hiphop och sådan skit.

Mest överskattade affär? Eh? 
Det dyraste jag köpt?
 Biljetten till Irland tror jag alltså.
Senaste fyndet? Iiiingen aaaning alltså. Jag fyndar inte. Dock är jag rätt fyndig! (lololololololol)
Lyxartikel? Emelie
Värsta plagget? Utsvängda jeans nog. 
Favoritaccessoar? Min fiiiiina leopard-giraff-mönstrade-töjning
Motionerar du? Näe. Eller jag går/cyklar cirka 5 km om dagen när jag ska till skolan. Jag kommer skaffa mig ett gymkort och börja gå på boxningspass. Ska fan bli gött!
Vilket schampo använder du? Fructis eller vad det heter. 
Vilken parfym använder du? Emelie
Vad är du rädd för? Jag är sjuuukt mörkrädd. Klarar inte ens att gå i halvmörker. Sover med nattlampa. Uuuusch för svart.
Vad finner du charmigt? Humor. Kan man svara så? Haha. Humor är vikigt. Min humor*. Den som inte skrattar åt mina skämt ska dö. Eller a.

Beskriv dig själv med 3 ord? Emelie, kul, konstig (fast på ett bra sätt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar