måndag, september 12, 2011

Håkan och Scott

Lyckorus.
Åh...Lyckorus!
Fyra dagar kvar!
Inte ens det!!!!!!
Tre dagar kvar och sedan står jag där framför scenen och ryser och skakar och bara är helt jävla lycklig.
Älskade Håkan Hellström på Liseberg!
Fyfan vad jag har längtat!
Som en jävla idiot ju.
Håkan Hellström. (L)

Inte bara det som fyr hela mig att skutta av glädje!
Jag hittade precis Scott Pilgrim vs. The World-albumthing.
Various Artists – Scott Pilgrim vs. the World (Original Motion Picture Soundtrack)
Världens bästa film med världens snyggaste-fast-samtidigt-inte-skådis!
Scott Pilgrim. (L)

Det tredje som jag tänker på är att om nio veckor är jag förhoppningsvis färdigpackad inför resan till Irland.
Det ska gå!
Det SKA!
Rektorn kollar på hur mycket skolan kan stå för.
Det måste väl vara mer än 1000 i alla fall.
Det ska gå!
Ska fråga rektorn om man kan ringa ifrån skolans telefon också.
För att fixa praktikplats alltså.
Haha, kanske ska fixa det också.
Höhö.

Tre dagar kvaaaaaaar!!!!!!


HAAAAADEEEEEEEE :d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar