måndag, september 26, 2011

ARG och förvirrad

Just i denna sekund är jag otroligt arg.
Arg för att pappa ber mig plocka bort efter mig, och istället för att det jag ska plocka bort står kvar där jag lämnade, slänger gubben det på min säng och mitt skrivbord.
VAD GÖR DET BÄTTRE?
Haha, ja kul grej att bli arg på kanske.
Men när det alltid varit så, tycker man att NU FÅR DET FAN VA NOG, FÖR HELVETE!
En annan sak som gör mig sjukt arg är att jag hör min brors musik igenom väggen.
Det är inte sådär lite så att det låter lite dovt, utan jag har ORDEN de sjunger.
Det är sådant som gör att jag vill ha mig en egen lägenhet.
Hur grymt hade inte det varit då?
Bestämma själv.
Underbart hade det varit!

Det blir ingen praktik i Irland.
Alldeles för svårt att hitta plats.
En annan gång kanske..
Istället är det jag och fem till som åker dit på höstlovet i fem dagar.
Det ska bli kul!
Fast lite konstigt kanske det blir att jag åker dit utan kusinen.
Jag känner ju inte de andra lika bra som hon gör.
Äh, det är inte bara för att träffa dem ju.
Eller a.
Haha jo.
Nä.
Vene.

Hejdå, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar