fredag, september 02, 2011

Gott och Blandat

Blogger har gjort om sitt utseende.
Det ser rätt magiskt ut.

Just nu sitter jag i skolans fotostudio och lyssnar på lite musik.
Vi slutade vid tio-elva idag, ändå är jag kvar här...
Dumma västtrafik som är dyra eller sena eller bara bajs.
Vid fyra ska jag till uddevalla.
Kuuult.
Oscar pratade om någon insparkningsfest för ettorna.
Utan ettor.
Haha.

Jaja Jag tänkte börja på en engelskaläxa.
Vi ska skriva en artikel om en i klassen.
Jag ska skriva om Erica.
Det blir nog braa.
Nog.
Haha.

Vecka 46 och 47 har vi APU, Prao, praktik, a you fat.
Jag står och väger mellan två alternativ:
2. Reklambyrå i Irland
1. Reklambyrå i Vänersborg

Irland = YEEEEHAAA
Vänersborg = framtida jobb oså

Får seee

JAG FÅR SKJUTS AV LÄRARE WIHO

HAADEEE







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar