onsdag, juli 13, 2011

Jag är nöjd.
Ganska nöjd i alla fall.
Ledig fem dagar i rad och på lördag ska jag äntligen få gå på konsert.
Veronica Maggio.
Gratis.
Mycket bättre än så blir det inte.
Eller jo.
Jag får dela den underbara glädjen med världens bästa kompisar.
Jag saknar er oså.
Jag är helt säker på att ni vet vilka jag menar.
Jag tycker det är okej att vara lite homogay.

Jag är i Oscars stuga nu.
Hans mamma klipper gräset.
Fast jag kanske kommer ta över klippningen.
Hon är mega-allergisk.
Gräs luktar gott.

Har jag nämnt att jag klippte mitt hår själv för ett par dagar sedan?
Det blev fiiiint.
Eller a, syns inte så mycket, men det känns.
Synd att nyklippt hår inte luktar lika gott som nyklippt gräs.

Imorgon blir det chillgrill hos mig.
Det känns lite läskigt.
Att det ska vara hos mig alltså.
För det är ju inte mitt hus och så finns det grannar som säkert kommer störa sig.
Kanske får hitta grannarna och prata med dem idag.
Hoppas det är okej med dem.
Det är ju bara en kväll ändå.
Nog.
Det ska nog gå bra.
Nog.

Noooog.

Jag fick en Muse-tröja av Oscar.
Den är sjuuuukt snygg.
Haha, han köpte en likadan till sig själv.
Så nu kommer han vara det paret som går med likadana jogging-overaller, bara att vi har likadana tröjor istället.
Kult.

Jag funderar på att bleka mitt hår, för att sedan få det mer oranget.
Jag har för mörkt hår för att kunna färga det oranget på en gång.
Tråkigt.
Det blir nog snyggt när det är klart.

Snart ska jag ju skaffa dreads också.
Om jag vågar.
Då vill jag gå till ett riktigt ställe så att de inte ser helt glesa och olika tjocka och bara helt fula ut.
No offence.
Typ.

Fan vad jag skriver idag.
Chill.
Ska nog snart dra mig hemåt.
Chill.

Haaadeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar