tisdag, april 05, 2011

Det var visst ett tag sedan

Har liksom inte haft någon lust att skriva något. Dels för att inget händer och dels för a, det är inte lika kul längre. Yeye..

Just nu är det en hel del going on. Fast bara i mitt huvud då. Jag tror jag har adhd eller något sånt. Det skulle förklara varför jag inte orkar lektionerna i skolan alls längre. Eller något som har med ansvar osv att göra.

Just exakt vid denna sekund sitter jag och drunknar i musiken. Fytusingen vad bra musik, Dropkick Murphys – Johnny, I Hardly Knew Ya. Faaaaast om man inte gillar piratmusik så kan man låta bli länken. Höhö.

Aaaaaaaaaa jag vet inte vad mer jag ska säga. Eh. Jag har huvudvärk. Eh.....Jag är tje på det mesta, som vanligt. Eeeeh aaa.........




Sova? Sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar