måndag, februari 14, 2011

Rosa Pannkakor!

Det stämmer det. Idag åt jag rosa pannkakor. Fint. (:

Jag har inte mycket att skriva asso. Det har inte hänt så mycket det senaste. I lördags kom bussen som skulle ta mig in till staden en timma sent. Skönt att stå där i kylan och frysa. A, jag skulle till min Oscar då asso. Ye. Och....I fredags åt jag sushi med Anna, Stina och Kasso. Det var längesedan vi fyra träffades. Dels pga läxor och dels pga att alla inte varit hemma samtidigt. Det var kul. Och gott. Fruktansvärt gott faktiskt. Nästa gång jag äter sushi ska jag äta en 12-bitars med bara california. De var godast. Omnomnom.

Ja-a. Vad mer? Nä. Jag blir lite irriterad på Rickard, lillebror för den som inte vet. Han är jobbig och sånt. Och så spelar han bögig musik. Tror det är han i alla fall. Lol.


Ha det gött folks

2 kommentarer: