fredag, februari 18, 2011

Nu är det lov oså.

Äntligen lång och skön vila! Fast ne, har fortfarande två läxor som jag måste få gjorda. Vet i fasen hur jag ska kunna det. Ska till Oscar imorgon. Och av tidigare erfarenheter blir det inte lika mycket gjort som jag skulle önskat. Jag kan iofs greja på morgonen när Oscar fortfarande sover. Då blir jag nog klar ganska snabbt. Jag har ca 200 sidor kvar att läsa ur boken Cell av Stephen King (Signal på svenska), sen så ska det vara en recension på det. En annan läxa är att skriva om en tidskrift. Jag ska skriva om Level. Det ska allt lösa sig.

Jag har verkligen längtat efter en längre ledighet. Varit så nedrans skoltrött de senaste veckorna. Det har varit alldeles för mycket att göra tycker jag.

Ikväll var tanken att Stinafisen skulle sova över hos mig. Men så fick hon ont i huvudet och orkade inte komma hit. Det var ju tråkigt. Så det får vi ta en annan dag, när nu det blir. Ska vara i Strömstad hela lovet oså.

PÅ TORSDAG FYLLER JAG ÅR, HOPPAS NY SMYGLÄSARE SKRIVER GRATTIS DÅ, ANNARS BLIR JAG MYCKET BESVIKEN.

Haha, ingen kommer kommentera det ändå. Lol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar