måndag, februari 07, 2011

Jag måste bara berätta!

Min dröm inatt. Den var så jäääkla brutal! Jag minns den inte helt, men jag kör det jag minns då.

Jag ser en hall (jag är i detta fallet Johnny Depp). I hallen ser man ett par fötter avhuggna strax under knäet. Jag kikar in i ett sovrum där två ligger och sover. De vet inte att det är någon farlig snubbe i huset. Jag blir rädd och tänker att jag måste ringa polisen. Innan jag gör det går jag och tar en dusch, sådär som man brukar göra efter att man hittat ett par avhuggna, blodiga fötter i sin hall. Sen när jag kommer ut ur duschen är det städat där fötterna låg. Den farliga snubben var alltså kvar i huset när jag gick in i duschen! Jag gick och kollade om de som sov hade kvar sina fötter. Då hade den enas fötter blivit utbytta mot dem som låg i hallen.

Jag älskar mina drömmar. De är så tuffa! :d



HEYYA BITCHES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar