fredag, januari 28, 2011

Åh min Stina-Linnea (L)



Nu vill jag säga det att nej. Nej. Nej.

Inte okej att en kompis så sällan kan ses pga läxor. Det gör mig ledsen i ögat. Knappt ens på en helg kan man ses bara för det. Att ha mvg men knappt någon att vara glad över det med är väl inte kul. Jag är inte sur över det, mer lite besviken och trött. Jag faktiskt saknar min kompis oså. Det gör mig ledsen att vänskap inte prioriteras. Ye. Aja.

Stina bad mig att skriva om henne. Så nu kan jag väl berätta lite om min söta älskling. Hon bor i Trollhättans ravhöl om man säger. Där bor hon med sin mamma. I Ravhölet. Stina fyller 17 om mindre än en vecka. Min lilla unge ska ut i stora kriget. Eh....Ja...Tanken var att jag skulle skriva allt jag vet om henne. Men.....Hon kan ju inget. Lol. BASKOJJA ÄLSKLING DU E FAN BÄST. Oså. Eh....a...juste. Stina fiser väldigt sällan. Jag ska fråga på henne. Säg inte till någon, jag vill göra det med stil.



Hejdå sötbajsar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar