onsdag, december 22, 2010

Tack små raringar. TACK!

Jag är glad samtidigt som jag antagligen är tröttast i världen. Stina sov hos mig inatt. Jag kan säga allt vi gjorde igår då:

- Var på Umo
- Var på apoteket
- Köpte burkar till skoljulklapp
- Gjorde klart julklapparna (Ingredienser till en kladdkaka lolollolo)
- Var på brors julavslutning och träffade våra gamla lärare. Gud så kul.

Och a, vi åkte mellan thn och vbg också. 40 min sammanlagt faktiskt. Jag är stolt över att jag hann göra så mycket på bara en eftermiddag. Bra gjort Emelie. Tack så mycket.

Inte nog med det förresten. Nä inte då. Jag, Stina, Alexander och Anders satt uppe och skype-ade till......halv tre? Så.....inte konstigt att jag är trött nu. Jaja, det var kul jao.

Och snart bär det av till Strömstad. Jag ska till min boyfriend och sedan ska jag faktiskt till min knaskusin. Hon har inte tandställning längre. Fint.

Nu ska jag minsann packa det sista.

HA DET BRA, VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar