onsdag, november 17, 2010

Trötta jag oså

Jag är en trött gnu, men måste skriva debattblö. Onda anna sa "du får inte komma hit om du inte gör klart den". Förlååt o så anna men.....såååååååååå ååå åå ååå å åå å åå viktigt är det ej med family guy-onsdagen. Nä.. Och så har jag inte boken hemma, och den hjälpte mig mycket. Men aaaa.....får ju ändå göra det så.... (::::::

Förresten, vad är meningen att skriva en debatt om något, om man inte tycker på det sättet man blir tvingad till att skriva. Debatten handlar om videovåld, om det är bra eller dåligt. Så, a man ska då skriva om man är för eller emot. Meeeen MAN FICK INTE VÄLJA SJÄLV! Vad fan är det för något egentligen? Debatt handlar om vad man tycker, liksom att stå för sin åsikt. Det är ju ingen mening med att skriva en debatt för någon annans åsikt. Ännu en gång tycker jag att läraren gör fel. Samma lärare som gav oss fail-provet. Han gör mig ledsen i ögat. Fast ne....men blä :(

Tur för mig att the Strokes finns. De är såååå braaa mmmh :3



Aja....jag har en jävla massa städning att genomföra. Stackars mitt rum som aldrig blir städat. :(



Hejdå kära fans (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar